zaterdag 17 mei 2008

up-to-date

Het is weer een tijdje geleden, daarom een kleine samenvatting van heuglijke momenten in mijn leven:

1. Samen met derde bach op derde bach weekend geweest, en meer bepaald naar de mondaine stad Westende. Ik zweer het u, er is veel zand op het strand. Zelfs tot op heden vind ik overal nog zand terug, een gemakkelijke manier om de herinnering levend te houden. Het was meer dan dik in orde, er zijn weer wat extra vriendschappen gecreëerd.

2. Mijn eerste match improvisatietheater gespeeld. Samen met de Gentse BIL-Academy tegen de Antwerpse analogen. Antwerpen profiteerde van het thuisvoordeel, en heeft ons naar huis gespeeld. Maar we (de Gentse kanjers) kunnen veel beter, en dat zullen we nog wel eens laten zien. Laat ze nu maar eens naar Gent komen, die mietjes.

2. Eind april/begin mei: Zalig goed weer. We hebben weer wat houtskool verstookt, wat in de zon gezeten, genoten dus.

3. Verkozen geraakt (met 92% voor-stemmen) tot nieuwe GROEI-redacteur van het VLK (2008-2009). We zullen ons weer een jaartje literair kunnen uitleven, en de boerekotters bestoken met versgeperste GROEIs.

4. Ongeveer al mijn niet-op-de-schoolbanken-zittende-tijd gevuld met het afmaken/herlezen/verbeteren/herafmaken van de o zo plezante werkskes. Een milieutechnologie-werkske, een project-werkske, een practicumverslagske, een levensmiddelenchemie-werkske.

5. 14/5/1983-14/5/2008. 25 jaar getrouwd. Proficiat Marc en Carine Muylaert-Minner!!!

6. Het weer is lekker drastisch omgeslagen, voor zij die het nog niet zouden gemerkt hebben.

7. Mijn revanche gekregen tijdens de dialectvoorstelling Op zè Pajots. De zaal lichtelijk plat gespeeld. Ondanks enorme nervositeiten van beide jubilarissen.

8. En om in schoonheid af te sluiten: Examens vanaf 19 mei tot 24 juni, ik weet (opnieuw) wat doen.

koen, weer up-to-date

1 opmerking:

Henri Menheere zei

Hey 't is alweer lang geleden he :p

Hoe is het?