zaterdag 5 april 2008

vier/vier/acht

Het was weer VM-groei tijd. Dus dat betekent weer een kleine 300 literaire meesterwerkjes ineenknutselen. Met dank aan het sorteermachine, dat nog nooit zo goed gewerkt heeft. Waar we vorige keer 3 uur gefoefeld hebben, was het vrijdagmiddag op een urenalf al geflikst.
Ik word er goed in, waar gaat dat nog naartoe.

En dan (in de vakantie, hoe zot kunt ge zijn) bij de Willy geweest. Ons werkske van waterzuivering gaan bespreken. Waar we er superveel tijd ingestoken hebben om het te maken, was de bespreking zo kort als maar zijn kon. Daar zijn we dan ook weer vanaf.

Wat rondgelopen in de Veldstraat (posters van Roos Van Acker prijken nu sierlijk boven mijn bed)
Wat gegeten bij den Italiaan.

's Avonds naar verjaardagsfeestje geweest van klasgenootje Karlien.

Dit was zowat mijn 4 april 2008.

koen

O ja, en mij ook nog samen met mijn broer ingeschreven voor X-factor 2008, u hoort er binnenkort ongetwijfeld meer van!!

Geen opmerkingen: