dinsdag 1 april 2008

Koepuur

Ietwat laat, maar daarom niet minder belangrijk: het verslag van mijn Koepuur-passage

De VLK organiseerde haar jaarlijkse Comedy-night, en zo zot als ik ben had ik me natuurlijk opgegeven om op te treden. Als opwarmers de magistrale Lunatics die, eens ze voltallig waren, de Koepuur plat gespeeld hebben. Verder had ik Jan-Bart De Muelenaere opgebeld, die met zijn puntdichten de puntjes op de i zette.

Als ze beginnen met: 'Dank u wel dat ik in het voorprogramma van Koen mag spelen', dan weet je wel hoe zeer de gieren zenuwden door mijn keel. De Koepuur zat voor 95% procent vol met mensen die ik kende, en voor 95% vol met mensen die mij kenden. Al dagen op voorhand: 'Koen, ik kom zeker.' 'Koen, om hoe laat begint het?' 'Koen, dat gaat zo zwak zijn' (ik noem geen namen :p). Ik heb daar een kenissen-optreden gegeven, en gehoopt dat het wat goed zou zijn, want ik moet daar nog 2,5 jaar school lopen.

Het was mijn beste optreden ooit! Het publiek was zalig, gewoon perfect. Ik heb eindelijk eens op mijn gemak op dat podium gestaan, ik heb eindelijk eens pauzes gelaten waar ze moesten gelaten worden, ik heb genoten.

met dank aan het publiek

koen

3 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Het was fun!
thanks!
En proficiat natuurlijk ook ;)

Anoniem zei

Het publiek kan enkel goed zijn, als ook de artiest goed is ;-)

Het was zeer zeker in orde!

koen muylaert zei

met dank.

de beste fans zijn de anonieme fans